Būk laiminga savo kūne 



Kaip sužinoti kokio mitybos plano reikia būtent Jums?

1. Kalorijų apskaičiavimui naudokite šią nuorodą: www.calculator.net/calorie-calculator.html.
2. Įveskite savo amžių, lytį, ūgį, svorį bei aktyvumą, spauskite Calculate (skaičiuoti).
3. Viršutinėje eilutėje "Maintain weight" bus matomas rezultatas, kiek kalorijų turėtūmėte suvartoti per dieną, kad palaikytūmėte esamą svorį.
4. Jei Jūsų tikslas yra svorio metimas, iš gauto rezultato atimkite:
250 kcal (minimalus deficitas), jei plano norite laikytis ilgai ir nuosekliai (3-6 mėn.), svoris kris lėčiau, tačiau tikimybė išsilaikyti ilgai kur kas didesnė.
500 kcal (rekomenduotinas deficitas), jeigu pirmus rezultatus norite pamatyti per 2-3 savaites. Tokio deficito patariame laikytis ne ilgiau kaip 2 mėnesius.
750 kcal (drastiškas deficitas), nepatariame, tačiau norint pasiekti greito rezultatų prieš ypatinga įvykį, galima laikytis tokio plano ne ilgiau kaip 2 savaites.





Parašykite
Instagram